Hyra hyra bastu, enkel- eller dubbelrum, tillgång till gym

I källaren på Henry Wemans väg 2 finns två övernattningsrum som kan nyttjas för gäster till medlemmar i föreningarna, bastu och gym.

Brf Gottsunda Allé 1 är ansvariga för uthyrningen.

Kostnaden är

Enkelrum: 50 kronor/dygn

Dubbelrum: 100 kronor/dygn

När man hyr rummen tillkommer en depositionsavgift på 500:- som återfås efter att städningen blivit utförd och godkänd, samt nycklar återlämnats enligt överenskommelse

Bastu: 50 kronor/4 timmar

Tillgång till gym: 500 kronor/år

Rutiner för att hyra bastu, enkel- eller dubbelrum

Att hyra dessa lokaler är en förmån för oss som bor här. Det är vi själv som äger utrymmet och ska därför se till att lokalerna fortsätter att vara i fint skick. Som hyresgäst ska vi städa rummen ordentligt och ta ansvar för att vi tagit till oss informationen nedan samt signera hyresavtalet. Observera följande innan du skickar en förfrågan om uthyrning:

För att boka ett rum

1. Kontrollera tillgänglighet i kalendern till höger om uthyrningens ytterdörr.

Om ledigt, ska följande information tydligt anges i kalendern:

1. Namn på medlem i Brf. (hyresgäst) som signerar hyreskontrakt
  2. Datum för incheckning och utcheckning
  1. Maila samma information till Anna Olsson (Henry Wemans väg 2, våning 6)

Mail: persannaolsson@outlook.com

1. Fyll i och signera hyreskontraktet som hittas bredvid bokningskalendern. Lämna kontraktet i styrelsens brevlåda i entrén till Henry Wemans väg 2
  2. Betala för hyra av rummen via Swish när bokningen är bekräftad.

Swish-nummer: 123 033 76 26 (Brf Gottsunda Allé 1)

Vid hyrestillfället

1. Incheckning/utlämning av nyckel enligt överenskommelse via mail i god tid innan hyrestillfället. Mail: persannaolsson@outlook.com
  2. Innan utcheckning, städa rummet enligt rutinerna på hyreskontraktet.
  3. Lämna nycklarna i styrelsens svarta brevlåda i entrén innan kl 11.00
  4. Städningen kontrolleras samma dag.