SBC och Bostadsrätterna

sbc.se

Via fliken Mitt SBC på sbc.se kan du hitta digitala avier för månadsavgiften av din lägenhet. Du kan även se ifall du har betalat avgiften i tid eller om du har några förfallna avier.

bostadratterna.se

Vår förening betalar för att vara med i föreningen Bostadrätterna.

Vad innebär medlemskapet för dig?

• För alla medlemmar finns nyttig och viktig information på Bostadsrätternas hemsida: Faktablad, öppet forum för diskussion kring bostadrätter, tidningen Din Bostadsrätt, etc.

Kontakta styrelsen för att få inloggningsuppgifter.

Vad innebär medlemskapet för vår förenings styrelse?

• Styrelsen har tillgång till Bostadsrätternas rådgivare vilket innebär att styrelsen snabbt får svar på sina frågor och kan lösa sina problem för att få det dagliga arbetet att fungera bättre.
  • Medlemskapet innebär även att styrelsen får tillgång till förmånliga tjänster och verktyg som förenklar det vardagliga styrelsearbetet.
  • Styrelsemedlemmar kan även gå kostnadsfritt på viktiga kurser som rör bostadsrätter.